راهنمای خرید جت پرینتر صنعتی

راهنمای خرید جت پرینتر صنعتی

عدم آشنایی با تجهیزات جت پرینتر و سیستم های مختلف چاپ در هنگام خرید دستگاه جت چاپ باعث ایجاد مشکلاتی در آینده برای خریداران می شود که معمولاً منجر به نارضایتی مردم و در نهایت خرید تجهیزات جدید می شود.

اما یک مطالعه ساده و تماس با کارشناسان این کار می تواند از ضرر های احتمالی در آینده جلوگیری کند. در این مقاله می خواهیم با ارائه راهنمای خرید جت پرینتر صنعتی به شما کمک کنیم تا تجربیات دیگران را دوباره تجربه نکنید.

 

راهنمای خرید جت پرینتر صنعتی

راهنمای خرید جت پرینتر صنعتی

 

1. چه مقدار چاپ در روز از جت پرینتر خود در حال حاضر یا در آینده انتظار داریم؟

هر دستگاه برای حجم کاری خاصی طراحی شده است.جدای از این موضوع، هزینه جوهر برای چاپ بسته به دستگاه متفاوت است. به عنوان مثال، سیستم های هد چاپ HP به دلیل هزینه بالای جوهر برای چاپ با کیفیت بالا مناسب نیستند.

2.چقدر می توانیم برای خرید جت پرینتر هزینه کنیم؟

ممکن است ما در ابتدای فعالیت تولیدی و تجاری خود باشیم و نتوانیم دستگاه پیشرفته ای را برای مجموعه خود تهیه کنیم. تحقیق و پژوهش صحیح برای خرید محصول و انتخاب محصولی که بتواند خدماتی را با توجه به نیاز ما ارائه دهد قطعا می تواند راهی برای رفع این مشکل و صرفه جویی در هزینه های ما باشد.

نکته کلیدی در راهنمای خرید جت پرینتر صنعتی این است که این خرید باید به گونه ای انجام شود که نیازهای آینده ما را برآورده کند. معمولاً خرید دستگاه ارزان قیمت و نامتناسب با حجم تولید، ضرر مالی و زمانی زیادی را به همراه دارد.

برای انتخاب درست، توصیه می کنیم با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

3. انتخاب تامین کننده مناسب جت پرینترها

از جمله دستگاه هایی هستند که به طور مداوم در خطوط تولید کار می کنند و به جوهر و حلال و همچنین لوازم جانبی و مواد مصرفی مانند فیلترها و هد چاپ نیاز دارند. بنابراین بسیار مهم است که این دستگاه را از فروشنده ای خریداری کنید که می تواند را با مواد مصرفی، لوازم جانبی و قطعات یدکی تامین کند.

همچنین بسیار مهم است که بررسی کنید آیا فروشنده شما توانایی تعمیر جت پرینتر را دارد یا خیر. اگر فروشنده ای که از آن دستگاه خود را خریداری می کنید قادر به گارانتی و تعمیر دستگاه نیست.

گزینه دیگر این است که آیا گروه دیگری می توانند خدمات تعمیر را ارائه دهند و نیازهای دستگاه شما را برآورده کنند یا خیر. اگر نمی توانید این مورد را پیدا کنید، بهتر است دستگاه دیگری و فروشنده دیگری را در نظر بگیرید.

4. ارائه دستگاه یدکی

اگر قادر به خرید دستگاه جایگزین دوم در شرایط اضطراری نیستید، باید بدانید که برخی از تامین کنندگان تجهیزات جت پرینتر ممکن است تا زمانی که جت چاپگر شما تعمیر نشده و به کارخانه بازگردانده شود، یک دستگاه جایگزین به شما ارائه دهند.

هنگام خرید جت پرینتر ، مطمئن شوید که فروشنده ای که این تجهیزات را به شما ارائه می دهد، در صورت خرابی یا مشکل در تجهیزات شما برای جلوگیری از بسته شدن خط تولید، قادر به ارائه چنین خدماتی است یا خیر؟

5. تحویل در محل

خدمات تعمیر و سرویس دهی به دستگاه های جت پرینتر به دو صورت تعمیر در محل و تعمیر در مکان فروشنده ارائه می شود. معمولا مشکلاتی جزئی در محل خریدار حل می شود و مشکلات عمده تر در محل فروشند.

زیرا پروسه ای عیب یابی و تامین قطعه و تعمیر دستگاه در صورتی که مشکل حاد باش زمان بر و نیازمند وسایل تعمیر است که حمل آنها به مکان فروشنده گاها حتی ممکن نیست.

6 . محصولی که قرار است بر روی آن اطلاعات ما چاپ شود تیره است یا روشن؟

باید توجه داشت که سیستم های هد HP فقط رنگ مشکی و یا  رنگی (قرمز، آبی، سبز) را برای سطوح جاذب (مانند کاغذ و مقوا) چاپ میکند.

در صورتی که بخواهیم به شکل همزمان رنگ های سفید و مشکی را بر روی محصول چاپ کنیم می توانیم با استفاده از جت پرینتر قدرتمند + IKonMac E18 که این توانایی را دارد به شکل همزمان با دو هد به کار ادامه دهد، هد HP با جوهر مشکی برای محصولات روشن و هد زار با جوهر سفید و زرد برای چاپ بر روی محصولات تیره رنگ استفاده کنیم.